6 кл

Будь ласка, виконуйте завдання вчасно. 

Надсилайте виконані завдання ДО ПОЧАТКУ наступного уроку.
Удачі вам, любі діти! Будьте здоровими!
              Доброго дня. Завдання на 14.05.2020
                                             Увага ! 
Семестрова контрольна робота.Час виконання з  9.30 год до 16.00 год 14.05.2020 Після 16.00 год роботи не приймаю.  Хто не засть поставлю 1 бал.
Задання виконуєте на подвійному листочку з зошита  у клітинку. Фотографуєте чітко всі листочки (від підпису до останнього завдання) і надсилаєте мені на вайбер. 
Після закінчення карантину ОБОВ'ЯЗКОВО здаєте мені свої роботи . Роботу підписуєте так:
Контрольна робота 
з біології за ІІ семестр
учня (учениці) 6-А  класу
Опорного закладу Пирятинська 
загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№6

Прізвище та ім'я
Завдання для семестрової контрольної роботи 
завдання виконати по варіантах за списком  тут 
парні - І варіант , непарні - ІІ варіант
І варіант ТУТ перша частина к.рдруга частина к.р
ІІ варіант ТУТ перша частина к.р друга частина к.р.
(відкриті будуть 14.05.20 з 9.00 год до 16.00 год )



Нагадую, що завтра семесторова контрольна робота.
Сьогодні 13.05.20 виконайте тематичний тест з теми "Гриби та лишайники" ТУТ

Завдання на 07.05.2020. 
Готуємось до семестрової контрольної роботи.  Повторити §47-53,
Тема : Лишайники.
 1. Опрацьовуємо §54 (читаємо, робимо короткий конспект).

 2. Виконати тест зробити фото і надіслати мені на вайбер


На допомогу:
Презентація ТУТ



Завдання на 04.05.2020.
Тема: Мікроскопічні гриби: дріжджі і цвілеві гриби.
1. Опрацьовуємо §52 - 53(читайте, записуйте короткий конспект у роб. зош).

2. Виконуєте завдання на фото.
3. Завдання для закріплення знань 
Фото виконаних завдань надсилайте мені на Viber .
На допомогу:
Відео урок "Біологія 6 клас. Цвілеві гриби. Сапротрофи."
















Відео "Цвілеві гриби відмінності грибів від рослин та тварин"

Завдання на 30.04.2020.

 Практична робота "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості".
1. Перегляньте презентації за посиланнями (за цими матеріалами виконайте практичну роботу №5 в друкованому зошиті ст 28).

 ОРУЙНІ ШАПИНКОВІ ГРИБИ 

2.  Надсилайте фото виконаної роботи мені на вайбер обов'язково
3. Виконати тест ТУТ


Завдання на 27.04.2020. Тема "Отруйні гриби. Їстівні та неїстівні гриби"
1. Виконайте тест (обов`язково і тільки один раз)  ТУТ
2. Опрацьовуємо §50 - 51 (читаємо, робимо короткий запис або схему).

3. Виконуємо завдання в роб. зошиті.

Фото виконаних завдань надсилаємо мені на Viber або на електронну пошту.
На допомогу:
1. Презентація до теми ТУТ
6. Ще відео: https://www.youtube.com/watch?v=sjbVmUDGSxc
7. Увага Отруйні гриби https://www.youtube.com/watch?v=tRAmD14Qin0



Завдання на 23.04.2020.
Тема "Макроскопічні гриби: особливості живлення та роль у природі".
Опрацьовуємо §49 (читаємо, робимо короткий запис або схему у роб. зош).
Заповніть таблицю  у робочому зошиті. Дати відповіді на контрольні запитання в кінці параграфу ст 225 Фото виконаних завдань надсилаємо мені на Viber або на електронну пошту.
„Макроскопічні гриби: особливості їх живлення та роль у природі“
Макроскопічні гриби - це ті гриби, які можна розгледіти неозброєним оком.

Макроскопічні гриби
Симбіотрофи  
Паразити
Сапротрофи
Місце зростання  та спосіб живлення



Представники



Значення у природі





На допомогу:
 1. Читання параграфа 49: https://www.youtube.com/watch?v=ApLZoFuEDro
2. Презентація:ТУТ
3. Шапинкові гриби і ]х будова : http://samdizajner.ru/uk/griby-shlyapochnye-stroenie-i-vidy-sedobnye-i-yadovitye.html
4.Виконати вправу "Розмноження грибів" https://learningapps.org/3566028
Цікаві факти до теми

ЭТИ ГРИБЫ УМЕЮТ ХОДИТЬ! https://www.youtube.com/watch?v=AoSRE1glaIo

САМЫЕ ИНТЕРЕСНЫЕ ФАКТЫ О ГРИБАХ https://www.youtube.com/watch?v=a46hoHxj4c4



 з 16.04.2020 по 23.04.2020
Тема "Особливості будови грибів".
Опрацьовуємо §48 (читаємо, робимо короткий запис у робочий зошит), презентація до теми ТУТ
Виконуємо:
Лабораторне дослідження №15 “Будова шапинкових грибів” у друкованому зошиті.
Вправа "Прислів'я про гриби": https://learningapps.org/1654570
Вправа "Царство Гриб" https://learningapps.org/1473849
Вправа "Будова шапинкового гриба"https://learningapps.org/1473882
Хто не здав проект завершуєте роботу і надсилаєте для перевірки.
Фото виконаних завдань надсилаємо мені на Viber або на електронну пошту.
На допомогу:
Читання параграфа 48: https://www.youtube.com/watch?v=b7__x9HUNu
Завдання до 16.04.2020.
РОЗПОЧИНАЄМО ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ - "ГРИБИ". 
 Тема "Поняття про гриби та особливості їх живлення".
Опрацьовуємо §47 (читаємо, робимо короткий запис конспекту або схему).
Виконуємо завдання: у зошиті записуємо корткий конспект ТУТ, а також
заповнюємо таблицю на ст.218 підручника, дайте відповіді на такі запитання
1. як живляться гриби.
2. групи грибів за типом живлення та їх приклади.
3. чим відрізняються гриби від рослин, тварин, бактерій
4. яким шляхом гриби отримують енергію
Фото виконаних завдань надсилаємо мені на Viber або на електронну пошту.
На допомогу:
1). https://www.youtube.com/watch?v=PPkoYU8qNcg
2). https://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0 ( якщо звук не працює, у налаштуваннях включіть СУБТИТРИ)
3.). Для тих хто не може читати сам прослухайте Читання параграфа 47
 https://www.youtube.com/watch?v=6K2pO6XYpMw Завдання виконати до 13.04.2020. Нагадую. Доступ до попередніх завдань вже закритий . Намагайтесь виконувати всі завдання вчасно.
Завдання які ви сьогодні виконаєте будуть зараховані як тематична оцінка
Тема: Повторюємо § 38 - 44
Покритонасінні рослини. Дводольні і Однодольні. Родини рослин".
(ці посилання для тих хто бажає ще раз переглянути відеоуроки по темі для првторення)
Плауни, хвощі,мохи
 https://www.youtube.com/watch?v=jklXjP_b5w4
Папороті
 https://www.youtube.com/watch?v=llFC_KBhBSI
  http://byology.ru/?cat=14

 ГОТУЄМО ПРОЕКТ: 
Обираємо ОДНУ родину рослин (Бобові, Пасльонові, Розові, Айстрові (Складноцвіті), Капустяні (Хрестоцвіті), Лілійні, Цибулеві, Злакові). І готуємо про неї розповідь, або презентацію, 
схема, твір чи вірш, малюнок, або таблиця. Виконуєте у тій формі, яка вам більше подобається. Головне, щоб у ньому було розкрито тему роботи.  Роботи можна надіслати у моєму блозі гафа "дописи" або у вайбері. можна загрузити у ютуб (якщо ви впевнені у правильності виконання своєї роботи) та надіслати мені ссилку. 
Найголовніше - у цій роботі повинні бути вказані: 
1)  
Назва рослини. (вид, рід, родина, порядок, клас, відділ)
2) Опис основних ознак рослин із цієї родини (будова листка і квітки, тип плода і суцвіття тощо). 
3) Представники - рослини із цієї родини. 
4) Використання людиною рослин з цієї родини.

5) Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Успіхів!

 Тест на перевірку знань ТУТ
На допомогу:
1. Під це відео ви зможете виконати вправи для відпочинку

 https://www.youtube.com/watch?v=7xO-p0iug3g
відео про різноманітність рослин
2. https://www.youtube.com/watch?v=xD6voG0I_10
3. https://www.youtube.com/watch?v=ac9uBPeOjvM 
4. https://www.youtube.com/watch?v=Wu81zKafhzw 
5.  https://www.youtube.com/watch?v=V5yjrMnvFdg 

значення рослин https://www.youtube.com/watch?time_continue=19&v=hfzuiMUrYwc&feature=emb_logo
термін виконання з 06.03.до 09.03.2020
Тема уроку. Рослинні угруповання .
Матеріали для роботи за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1-DZVrFaq1OmdjgESc358d_d5IfD-BhXpgeHCcCHTW6c/edit?usp=sharing
Переглянути презентацію "Рослинні угрупування" 
https://drive.google.com/file/d/1BBYv5gtHaeY1-TDkOJfEjZprViQk3zb7/view?usp=sharing
Виконати тести "Рослинні угрупування" (тест проходити один раз) 
https://drive.google.com/open?id=1wBCCl0bdalXY9uGVxkWpepxYV3_Lx1hHcyMU_Yi4hUw
термін виконання з 26.03 по 03.04.2020

Тема уроку: Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Життєві форми рослин.
Знати : які існують життєві форми рослин та їх екологічні групи  за відношенням до світла, води, температури, як екологічні фактори неживої природи впливають на організм рослин
опрацювати параграф 45 у підручнику
У робочому зошиті записати короткий конспект за планом
1. Життєві форми рослин.
2. Екологічні групи рослин по відношенню до світла
3. Екологічні групи рослин по відношенню до вологи
4. Екологічні групи рослин по відношенню до температури.

Запитання для обговорення:
1. Які фактори неживої природи мають першорядне значення для рослин?
2. Яку роль відіграє світло у життєдіяльності рослин?
3. Яку роль відіграє вода у житті рослин?
4. Які пристосування до існування в різних умовах зволоження мають рослини?
5. Чому під соснами у лісі інколи трапляються молоді ялинки, а під ялинками ніколи не буває молодих сосен?
Матеріали для роботи (перейдіть за посиланням)

Виконати тест "Покритонасінні або квіткові рслини" (тест проходити один раз) 
https://drive.google.com/open?id=1llPike1Q9mAvhh95pA09pUCIEhbIvK-oTvcc8PTlh1w

Підготувати цікаву інформацію (презентацію, відео, за бажанням), та поділитись з однокласниками в групі на тему за вибором:
 “Рослини мого підвіконня”,  “Кімнатні рослини  - лікарі”, “Отруйні та небезпечні кімнатні рослини”, "Рослини мого краю", "Рослини рекордсмени"або своя тема повязана з рослинами.

(для тих хто не може самостійно опрацювати параграф 
термін виконання з 23.03. по 26.03.2020
тема:Покритонасінні. Дводольні та однодольні покритонасінні.
Знати: що таке покритонасінні,  особливості будови та розмноження покритонасінних, відмінності покритонасінних, розрізняти та наводити приклади однодольних та дводольних рослин.
опрацювати параграф у підручнику 43-44
виконати завдання: таб. ст. 193,  схема ст. 196  у робочому зашиті (надіслати фотозвіт), у друкованому зошиті виконати практичну роботу №3 ст. 23 (надіслати фотозвіт)
довідкова інформація для опрацювання теми:
Переглянути відео 
Покритонасінні (Квіткові)
загальна характеристика покритонасінних
вправи для закріплення знань
 https://learningapps.org/1093008

https://learningapps.org/1691954
https://learningapps.org/watch?v=pypiiztit01

термін виконання з 19.03.по 23.03.2020
Тема : Голонасінні рослини
Знати: ознайомитись  із загальною характеристикою голонасінних рослин, називати основні ознаки голонасінних, розглянути їх різноманітність, життєвий цикл та розмноження на прикладі сосни звичайно, розпізнавати та наводити приклади голонасінних рослин.
Матеріали до теми.
загальна характеристика голонасінних рослин.
Переглянути презентацію
На закріплення знань:
опрацювати у підручнику параграф 42
виконати Лабораторне дослідження №13 (виконані роботи сфотографувати та вислати у вайбер) 
 виконати вправу 

ВПРАВА "ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ" ЦАРСТВА ЖИВИХ ОРГАНІЗМІВ https://learningapps.org/3112039

Виконати тест "ПАПОРОТІ, ХВОЩІ, ПЛАУНИ" ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар